MI GORDA BELLA Mi GORDA BELLA: PUTUS jua AKHIRNYA

Sunday

PUTUS jua AKHIRNYA

 Assalamualaikum dan selamat berhari minggu, straight to the point, ya ...aku kembali single selepas hampir  9 tahun bersamanya. perit sungguh rasa hati ni..usah ditanya punca keretakan hubungan kami, cukuplah sekadar aku katakan disini..yang jodoh aku dan dia sampai disini sahaja,  segalanya belaku dengan pantas bagaikan dalam mimpi, tup tup..dia sudah tiada di hadapan aku..Airmata yang mengalir ini bukannya mengharapkan dia kembali, cuma mahu mengumpul kekuatan untuk menjalani hari-hari yang mendatang tanpa kehadiran si dia, melupakan gelak tawa dan usikan si dia.  

p/ s :  aku harus kuat  ᕙ( TₒT c) , masyaALLAH, peritnya putus cinta  

 


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 pengomen terhebat:

Post a Comment

Followers









































 
Copyright © . All Right Reserved by Zatul Zaza Nisham