MI GORDA BELLA Mi GORDA BELLA: kecewa datang lagi

Friday

kecewa datang lagi




perasaan itu datang lagi...
walaupun sudah dilempar-lempar jauh ke dalam lubuk hati yang paling dalam, hari ini ia timbul kembali, kali ini ia datang dengan perasaan kecewa+geram dan cemburu. cemburu? satu perkataan yang agak payah orang yang ego mcm aku ni..

minggu lepas, adik aku yang tersayang dapat msg from upu, alhamdulillah..dia dapat unisza, bulan depan dia bakal jadi warga terengganu, baguslah..usaha penat lelah dia berbaloi.. yang buat aku sedih adalah, aku kakak dia tetapi aku hanya belajar di ptpl je.aka kolej swasta, aku xsalahkan sesiapa..tetapi ego aku rasa tercalar...
maybe korang akan kata, salah aku jugak..result spm aku x sehebat adik aku, fine..aku terima...

tetapi yang aku xpaham ialah salah ke aku belajar di kolej swasta, aku dah sedar dan aku bangkit semula..pointer 3.00 keatas dowh setiap sem..alhamdulilh, aku xmarah dengan adik aku atau family aku,..yang buat aku kecewa sekarang ni..sedara mara aku pandang rendah kat aku.. sbb apa? sebab aku belajar di kolej swasta ... dorang ckp kolej swasta ni just for budak bodoh, budak result cukup-cukup makan je..damn..terhina sungguh..sebab tu, aku la ni malas nak p kenduri kendara, takut dorang tanya, "kakak sambung belajar mana" .kalau aku jawab.."ptpl jer makcik".. tobat pastu dia xtanya pape dah..aku rasa down gila kalau kena macam tu...

ader orang tanya , pasal pa result spm aku ok-ok jer padahal ko tu dak harapan sekolah? diorang ni bila tanya soalan tak fikir perasaan aku langsung, mesti aku ada sebab...tp aku malas nak cerita..ia sgt menyakitkan...dah..dah..past is past..ia sekadar nak sedapkan hati aku jer...

aku memang down la minggu ni..sorryla xmampu nak bercerrita panjang...aku..tersangat sedih ni..

okbai..
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 pengomen terhebat:

Post a Comment

Followers









































 
Copyright © . All Right Reserved by Zatul Zaza Nisham