MI GORDA BELLA Mi GORDA BELLA: cerita xdAK tajuk

Friday

cerita xdAK tajuk


err..gambar sumbangan dari en google



assalamualaikum...you all.

lama sangatkan x berblog? sumpah saya bz sangat beberapa bulan kebelakangan ni dan asal je berinternet, mesti saya akan bukak mukabuku, saya agak2 aktif disana,..adalah sekali sekali berblogwalking tgk..belog2 kesukaan saya tu..contohnya, ainnee SI KETUA PARI2, adik fofuler kita si lysaa faizureen dan juga kepada si bekas bf aka zahiril adzim yang sangat disukai..hahah jangan marah ye puan shera ayob..and many more...

banyak sangat menda nak cerita tapi..mlas pula nak menketik2 papan kekunci, dasar lazyhead. muahhah~~ xpe..yang berlalu..biarkan berlalu..xpayah diceritakan semula,.sekarang ni saya berada dalam sem pendek..dan ada 1 je lagi sem panjang sebelum berpraktikal...my bestfriend...next next week akn bermula berpraktikal di hospital penang, saya doakan agar dia happy saja kat sana..dan..saya kuat disini...di kampus ini tanpa kehadiran dia, yelah kitaorang ni dah like sister, dia paham saya,saya faham dia...pergi mana pun sekali..tetapi adat duniawi, setiap permulaan pasti kan berlaku perpisahn...

so untuk vievie

"from now on, life will be so different, no more me and you..at our kampus, i just want you to know..biar terpisah jauh beribu batu, kau tetap dihatiku..ure my besties...nobody can change dat" pinky promise...

oppss..hari ni..6/4/2012..dah dekat 6 tahun since atok tersayang pergi...sempat menghadiahkan surah yassin dekat atok td, YA ALLAH, KAU TEMPATKAN ROH ATOK AKU DIKALANGAN ORANG YANG BERIMAN,atok..sumpah kakak rindu atok..ketika atok pergi..atok membwa sama separuh daripada jiwa kakak,..



okeylah you all..ade masa saya ketik3 lagi papan kekkunci ni,..salam rindu kepada mydear bloggie yang lain..ade masa saya berjalan2 lagi di blog anda semua, hug and lot of kisses <3..take care okie!!

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 pengomen terhebat:

Post a Comment

Followers









































 
Copyright © . All Right Reserved by Zatul Zaza Nisham