MI GORDA BELLA Mi GORDA BELLA: gadis pelik yang suka hujan !

Monday

gadis pelik yang suka hujan !

salam u oll, sesungguhnya gadis pelik itu adalh saya, kenapa saya ckp saya pelik?bcoz..saya suka hujan, bukan hujan yang band indie tu..walapn lagu2 dr hujan band adalah goodnite lullaby saya,tp ini hujan yang betul2 hujan... titisn air dr langit org cakapla...kalau boleh tiap2 hari saya nak hujan, kalau la si penoreh getah dengar permintaan saya ini.. mesti dia akan baling kepala saya dengan getah sekerapnya...

bagi saya , hujan sangat mendamaikan...angin2 yang sepoi bahasa, langit yang mendung..membuatkan saya rasa, saya berada di LOndon sana nuh..(kes xde rezki nak p trip g london)..buat2 rasa pun kira ok wht kan? hehe anyway..saya memang suka hujan, saya bukannya akan lari2 sana sini cr pelindungan bila hujan, saya akan just walk in the rain.......bila org tanya kenapa saya suka hujan,....saya xda isi nak bg tahu kenapa...cuma SAYA SUKA HUJAN.....SUKA SANGAT






U OLL, suka apa pulak?share la..k....
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 pengomen terhebat:

Post a Comment

Followers









































 
Copyright © . All Right Reserved by Zatul Zaza Nisham